اس ام اس دلتنگی و جدایی

اس ام اس دلتنگی و جدایی

اس ام اس دلتنگی و جدایی
بازدید : 2653

اس ام اس دلتنگی و جدایی

اس ام اس دلتنگی و جدایی

در این مترو که دنیا که یاری نیست

نشانی از کسی یا دیاری نیست

به عشقی جز خداوند اعتباری نیست

♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥

جلوتر نیا!

خاکستر میشوی

اینجا دلی را سوزانده اند ...

♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥

در خیال آمدی

و آینه قلب شکست

دیگر آینه از امروز تماشا دارد

♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥

لحظه دیدار نزدیک است ...

باز من ... دیوانه ام ... ،

باز میترسد ... دلم ، دستم!

بازگویی در جهان دیگری هستم ... !

♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥

بوی تو در تمام مسیر پیچیده!

همیشه در کنار تصور میشی

چه در مشام و چه در دیده

♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥

باد سردی آمد ...

تکه کاغذی را با خود آورد

روی آن حک شده بود

من تو را از یاد نبردم

نکند آن تکه کاغذی

از گوشه ای از دفتر شعر تو باشد

♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥

او که میرود نمیفهمد...

اما او که بدرقه می کند

خوب میداند کاسه ی آب چه معجزه ای می کند !

♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥

اشکم که سرازیر می شود

دیری نمی پاید که یخ می زند ،

عجب سرد است هموای دلتنگی

اما من مقاومم تا ابد

♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥

از بس روز و شب با غمت زیستم

غمت میشناسد که من کیستم !

چنان غریبانه زیر باران گریستم !

تا غریبان ندانند گرفتار کیستم

♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥

روزی اگر نبودم

تنها آرزوی ساده ام این است

زیر لب بگویی یادش بخیر ... !!

اس ام اس دل تنگی و جدایی


نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 2 بهمن 1393 ساعت : 1:3
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید